سلام مامانا قند ناشتای من۹۸ .چطوره؟بالاست؟

۳ پاسخ

البته بعداینکه شربت رو خوردم سه ساعت بعدش۹۴ بودا

زیاده
قند نباید از ۹۲ بالاتر بره

زیر صد خوبه ولی شما یخورده لب مرزی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اِلارز🌹 مامان اِلارز🌹 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان ♡فراز♡ مامان ♡فراز♡ ۶ ماهگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۱ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی