سلام خانما آزمایش قند من بالاست

تصویر
۷ پاسخ

ن خوبه.اصلا هم بالا نیس

آره واقعا نمیشه ضعف میکنیم من همیشه افت قند داشتم فک نمی‌کردم درگیر قند بارداری بشم

ناشتا باید زیر ۹۵
دو ساعت بعد از ناهار و شام زیر ۱۲۰ باید باشه

بالاس باید ب دکترت بگی میفرسته دکتر غدد
منم هم انسولین میزنم هم متفورمین میخوذم

عزیزم یک ساعته و دوساعته بالاست مال منم همین بود گفت بالاست

سلام خانومم
من سیسمونی با قیمت اقتصادی میفروشم میتونم بگم کیفیتمام بالا و قیمتشم خیلی مناسبه
لبلس برای بدو تولد تا ۸ سالگی داریم
ارسالمونم به سراسر ایرانه
یه سر به کانال روبیکام بزن پشیمون نمیشی

@sismoonyy

سلام چیزی بینش خوردی ؟نه جوابت خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولووو🎀 مامان فندق کوچولووو🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری