ن خوبه.اصلا هم بالا نیس
آره واقعا نمیشه ضعف میکنیم من همیشه افت قند داشتم فک نمیکردم درگیر قند بارداری بشم
ناشتا باید زیر ۹۵
دو ساعت بعد از ناهار و شام زیر ۱۲۰ باید باشه
بالاس باید ب دکترت بگی میفرسته دکتر غدد
منم هم انسولین میزنم هم متفورمین میخوذم
عزیزم یک ساعته و دوساعته بالاست مال منم همین بود گفت بالاست
سلام خانومم
من سیسمونی با قیمت اقتصادی میفروشم میتونم بگم کیفیتمام بالا و قیمتشم خیلی مناسبه
لبلس برای بدو تولد تا ۸ سالگی داریم
ارسالمونم به سراسر ایرانه
یه سر به کانال روبیکام بزن پشیمون نمیشی
@sismoonyy
سلام چیزی بینش خوردی ؟نه جوابت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.