دوستان ازمایش قند بارداریع بالاست؟

تصویر
۵ پاسخ

13تاازحدنرمال بالابودن برا آمپول ریه که بایدبزنم گفت بایدتکراربشه

هنوز نبردی پیش دکتر؟

سلام منم قندیک ساعتم بالا بود دوباره دکتربرام نوشت بایدتکرارش کنم فرداباید برم آزمایش بدم

کمی بالاست از حد طبیعیه
زیاد نیست

قند یک ساعتت اره بالاس

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری