۴ پاسخ

همشون نرمالن

سلام هم آزمایش قندت خوبه هم تیروئیدت مشکلی نداری
ویتامین دی هم خوبه

ناشتات بالاست
اون دوتام خوبه

قند اول و دوم بالاس.
تیرویید هم داری باید قرص بخوری.
صفحه دوم چی؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته چهلم بارداری
مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری