زایمان طبیعی چطوره

۳ پاسخ

من زایمان اولم سزارین میگفتم دومی رو اگر خدا داد طبیعی برم اونم میترسم

آخه خواهر شوهرم بهمن زایمان طبیعی کرده تو بیمارستان میلاد تعریف میکرد می‌گفت خوب بود

وحشتنااااک
من امکان نداره برم طبیعی اینقد میترسم

سوال های مرتبط

asgari asgari قصد بارداری