۲ پاسخ

بستگی به بدن و وزن بچه داره... من قرار بود سزارین بشم چون میترسیدم یه روز زودتر دردم گرفت رفتم بیمارستان ۲ساعته دنیا اومد بدون آمپول فشار، فقط آمپول اپیدورال زدم زایمان بی درد گرفتم، خیلی ام راضی بودم. خودمم لاغرم قبل بارداری شکمم سفت بود چربی نداشتم راحت دنیا اومد.

دردش انگار دارن تموم استخوانتو باهم خورد میکنن و تو کاری از دستت بر نمیاد و فقط میتونی داد بزنی
ولی ب محض ب دنیا اومون بچه تمام دردات میره انگار هیچی نبوده قبلش و تموم

سوال های مرتبط

sara sara قصد بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری