احتمالا عفونت داری
عفونت ادراری داری باید بری دکتر بهت آنتی بیوتیک بده و ی قرص دیگه ک اسمشو یادم نیس که وقتی استفاده میکنی ادرارت نارنجی پررنگ میشه زودتر برو عفونت ادراری بده میتونه به کلیه بزنه
احتمالا دكتر برات سفيكسيم بنويسه
عفونت داری ی آزمایش کشت ادرار بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.