۵ پاسخ

تا بعدشم میگن باید خورده بشه ولی دکتر من گفت آهن فقط بخورم و کلسیم
بهداشت گفت هرچی از بارداریت مونده بخور

دکتر به من گفتن هفته آخر امگا ۳ نخور بعد عمل دوباره بخور
من آسپرین هم میخوردم ک قطع کردن

تا آخرش اگ دکترت بگ من میگ دوماه بعدشم خارجی استفاده کن

تا هفته اخر
اهن و د۳ تا جایی ک میدونم تا ۳ ماه بعد زایمان

دکتر من گفت تا سه ماه بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۳ ماهگی