تا بعدشم میگن باید خورده بشه ولی دکتر من گفت آهن فقط بخورم و کلسیم
بهداشت گفت هرچی از بارداریت مونده بخور
دکتر به من گفتن هفته آخر امگا ۳ نخور بعد عمل دوباره بخور
من آسپرین هم میخوردم ک قطع کردن
تا آخرش اگ دکترت بگ من میگ دوماه بعدشم خارجی استفاده کن
تا هفته اخر
اهن و د۳ تا جایی ک میدونم تا ۳ ماه بعد زایمان
دکتر من گفت تا سه ماه بعد زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.