۴ پاسخ

بی بی کر یه پروبیوتیکه خیلی خوبه خصوصا برای یبوست و نفخ و درد شکم

من میدم بد نیست

من میدم خوبه

اره خوبه بازم بستگی به بچه داره بهش بسازه یا نه

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی