اگر از کمر یکم بالاتر از باسنت هست اون سیاتیکه
منم اوایل خیلی داشتم خیلی زیاد اصلا نمیتونستم راه برم پامو رو زمین بزارم
کم کم خوب شد ولی یسری وقتا ک فعالیتم در روز بیشتره رگه میگیره
فک کنم طبیعیه چون منم دو سه روزه دارم، قشنگ فقط هم پای راستم اینجوریه از لگن تا پشت پام تیر میکشه
عفونت نداری گلم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.