۶ پاسخ

من میگم نی نی معلوم نیس سفالیک یابریچ باتکوناش یکی میادمیگه همش زیرشکم میزنه سفالیکه یکی میگه زیرشکم بزنه بریچ حتی پهلومیزنه بریچ

برای من بریچ توپهلومیزنه

مال منم همش سمت چپ و راست ی موقع هایی سمت معدم میزنه ینی سفالیک

سفالیکه منم فکر میکردم عرضیه
رفتم سونو گفت سفالیک شدع

پسر منم همینه...
همش میگم اگه سفالیک باشه چرا پاهاش انقدر بازه😂چون همون موقع که چپ میزنه راست هم میزنه😂

سفالیک
تو پهلو دور ناف

سوال های مرتبط