۶ پاسخ

سنش پایین پلارژین بده عزیزم

سیتریزن

سیتریزین خیلی خوبه

به نظرم چیزی نده بزاز تخلیه کنه عزیزم اگر تب داشت استامینفون بده فقط ..برای سرماخوردگی سعی کنید چرک خشک اینا ندین بزارین بدنشون خودشون پادتن تولید کنه که کمتر دچار اون ویروس شه

نئوتادین و کوریزان کودکان

سیتریزین

سوال های مرتبط