۱۸ ساعت زمان دارن اگ طبیعی زایمان نکردی سزارین میکنن
فک نکنم سزارین کنن همسایمون 35هفته کیسه آبش ترکیدآمپول دردبراش زدن طبیعی زایمان کرد
نه گلم آمپول فشار میزنن
از من کیسه آبم ترکیده بود ت ۳۳ هفته ۲ روز زایمان طبیعی کردم
ولی خدا کنه این یکی بچه ام سر وقت ب دنیا بیاد
اگه که سر بچه پایین باشه و قرار بر طبیعی باشه آمپول فشار میزنن و طبیعی زایمان میکنی، اگه هم که بچه به پا باشه و بنا بر سزارین داشتی، میبرنت اتاق عمل.
یکی از فامیلامون ۳۶ هفته و پنج روز کیسه آبش پاره شده بعد از ۱۲ ساعت که دهانه رحمش باز نشده سزارینش کردن
آره
اگه نی نی پی پی کنه
یا کیسه آب بترکه سزارین میکنن
فک کنم به وزن بچه نگاه میکنن و اینکه چقدر از ترکیدن گذشته.
باید دکتر تشخیص بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.