۳ پاسخ

من که کلا خودمو زدم بیخیالی وقتی بهش فکر میکنم دیوونه میشم سعی میکنم زیاد توجه نکنم

عزیزم اصلا به این چیزا فکر نکن بیشتر به خودت استرس میدی

پاره نمیشه اگرم بشه امپول ریه میزنن بچه میره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد