#پوشک
#شیرخشک
#بچه

تصویر
۵ پاسخ

شاید باور نکنی ولی اون جز قشرپولدارها هستن متاسفانه عادت کردن به گدایی وراحت طلبی اون بچه بیچاره هم کردن وسیله درامد

سلام عزیزم ما تو روبیکا گروه اسلامشهریا داریم دورهم جمعیم اگه دوست داشتی بیای به این آیدی پیام بده iovekilla@ ❤

عزیزم از عمد لباس اونجوری میپوشونن که کمک بیشتر کنن

🥲🥲
منم عصابم خورد میشه چون خودم بچه کوچیک دارم

آخ طفلی بچه واقعا خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی