هیچ بایدی وجود نداره شیر دادن درصورتی براش فایده داره که به روند رشدش اسیب نزنه
دختر من نه غذا میخورد نه میخوابید شبا هزار بار بیدار میشد وزن داشت کم میکرد با دو سه تا دکتر مشورت کردم و تصمیم بر این شد ۱۴ ماهگی از شیر بگیرمش.از اون روز هم غذاش خوب شد هم خوابش هم رشدش و وزنش
بچت اگه تو این موارد مشکل نداره قطع نکن شیرشو ولی اگه مثل منی بهترین کار قطع شیردهیه
پسر من خیلی بد غذا بود
اصلا هیچی نمیخورد
شیر خودم هم کم بود ی سینم شیر داشت فقط
وابسته الکی بود به سینم به خاطر اون یکم شیری ک میخورد غذا هم نمیخورد
چون غذا همنمیخورد شبا خوب نمیخوابید گرسنه بود هی پا میشد شیر میخورد تند تند
بهترین راه از شیر گرفتن بود
ک گرفتمش و الان خیلی خوب شده
بچه اولمو تا2ض ماهگی دادن این یم
کی هم ان شاالله تصمیم دارم همونقد بدم
هر کی هر جور صلاح میدونه پسر منم هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم بعد واکسن هجده ماهگی شیر خکدمو میگیرم اما شیر خشک احتمالا تا تا بیست و یکی دوماهگی بدم
من حوصله ندارم بگیرمش😆حالا فعلا ک تا دوسالگی مونده میدم هرچند ک خودم دارم از بین میرم
من تا ۲ سالگی میدم ، منتهی الان خیلی وابسته شه هی میاد سمتم میگه می می ، میخوام بعد عید کم ش کنم روزی ۲ بار بشه کلا.
من قطعش کردم خودش دیکه نخورد
شیر خودمو میدم تا دو سال میدم بهش
حال ندارن🤐😂یا نمیخوان پول شیر خشک بدن.
بعضیا هم دلایل پزشکی
منم تا دوسال میدم
بنظرم تا وقتی خودش بخوره باید بدی ،البته زیر دوسالگی منظورمه
وای من مقدارش رو کم کردم روزی سه بار میدم ۱۲۰ سیسی
اره وللا منم اینجاانقدر دیدم زود قطع میکنن منم دلم خواس قطعش کنم
منم تا دوسال میدم ولی خب مقدارشو سعی میکنم کمتر کنم عزیزم.
من تادوسالگیش میدم
تا ۲ سالگی باید داد شیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.