شماها از کی ساک نی نی هاتون بستین و داخل ساک چ چیزای باید بزاریم

۷ پاسخ

من دیروز بستم😂

من همین دو سه روز پیش جمع کردم عجله نکن وقت داری

منم میخواستم امروز جمع کنم بذارم بمونه ولی حسش نبود
جمع کنم بذارم خیالم راحت‌تر میشه

اینجا نوشته

تصویر

منم همین سوالمه همش نگرانم نکنه چیزی رو فراموش کنم یا کم بذارم

من تو. سی هفتم هنوز حتی خرید نکردم

هنوز نبستم انشالله باید شروع کنم

سوال های مرتبط

مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۱۰ ماهگی
مامان الی مامان الی ۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی