دخترااا دل پیچه نشونه زایمان زودرسه تو هفته من ؟؟؟؟

۵ پاسخ

منم این هفته دو روزه دل پیچه میگیرم بخصوص ب محض چیزی خوردن

نه نشونه اسهاله
من همیشه دارم😭😂

ببین اگر انقباض داری شکمت هی میگیره شل میشه بعد دلپیچه داری باید بری دکتر ولی اگر فقط دلپیچه هست و سابقه داشتی مشکلی نداره

وای منم دارم زیر دلت دردع پیچ میده ن

ن دل پیچه چ ربطی ب زایمان داره

سوال های مرتبط