خانما عزیز که زایمان طبیعی داشتین از تجربتون بگین

۴ پاسخ

دردش چطوره چقدر طول میکشه معمولا

بهترین تجربه عمرمه ، سعی کن انرژیتو متمرکز کنی رو زایمان و الکی سر و صدا نکنی از هفته بیست ورزش های بارداری رو برو و دردت که شروع شد پله و توپ و دوش آبگرم و رابطه رو فراموش نکن ، ایشالا بهترین لحظات رو تجربه کنی🥰🥰

من طبیعی بود و عالی نباید جیع و داد کنی فقط موقع دردا نفس عمیق بکش خودتو سفت نکن اصلا هم زور نزن قبل ۸ سانت بیفایدس خودتو ادیت میکنی وقتی فهمیدی میخای مدفوع کنی زور بزن فقط

اینو میدونم جیغ وداد اصلا فایده برات نداره..نفس عمیق بکش و زور بزن..قبل زایمان از ی ماه قبل که وارد نه شدی..رو توپ بزرگا بشین..شروع دردات سریع نرو بیمارستان..بذار دردات منظم که شد اونوقت برو..اما اگر کیسه ابت پاره شد قبل شروع دردا برو..داخل نه ماه شدی پله برو..راه برو و نزدیکی داشته باش

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهشتم بارداری