سلام مامانا یکم تجربتون. از زایمان طبیعی بگین

۲ پاسخ

نگن بهتره میمیریم از ترس😂😂😂

بچه اولم طبیعی بود اینم میخام طبیعی زایمان کنم خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری