۵ پاسخ

دو تا به هر دو تا پا واقعا بد بود و سخت😪😪

دوتا خوراکی که یکیش خوشمزس یکیش بدمزه
دوتاهم به پاهاش😢
پای سمت چپی درد میگیره و بچه چون نمیتونه پاهاشو تکون بده گریه میکنه😢
ولی تا شبش اینجوری بعدش اوکی میشه

دوتا خوراکی دوتا هم تزریقی..اگه تند تند بعد واکسن کمپرس یخ بذاری و قطره استامینوفن هر ۴ساعت بهش بدی اصن اذیت نمیشه

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

یکیش خیلی درد داشت بچم دوتا ب پایه

سوال های مرتبط

مامان جانان و فرهان مامان جانان و فرهان ۸ ماهگی