جنت رستمی ،امین فر ،نوروزی ،عمل میکنن بیمارستان ،سر دخترم اورژانسی جنت رستمی عملم کردم کارش خیلی خوب عالی بود
اره عزیزم روزانه عمل انجام میدن
من الان زیر نظر دکتر خضری هستم برای سزارین
پرونده تشکیل بدی بهتره زیر نظر ی دکتر تو کنگان اگه نیستی برو
پرونده تو بیمارستانم ک روز زایمان تشکیل میدی انشالله
من سزارین دومی ام،میخاستم بدونم چ دکترایی اونجا عمل انجام میدن و آیا باید برم پرونده سازی کنم اونجا؟یا موقع زایمانم برم فقط
اینارو شما نمیدونی ؟؟
خودم نه اما آشنا ها بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.