عزیزم نگران نباش چیزی نیس قطره بیلی استاپ رو حتما سر موقع بده بهش
دخترای من یکی ۱۴ بود یکی ۱۶ ۵ روز تو دستگاه موندن فایده انچنان نداشت شده بود ۱۰و ۱۲ همون قطره رو ده روز مرتب دادم سر ساعت درست شدن خداروشکر
خوب میشه عزیزم نگران نباش
سلام گلم
مبارک باشه
الان دیدم زایمان کردی
ان شاءالله به زودی حالش خوب بشه🤍
پسر منم الان تودستگاهه دکتر بادستگاه چک زردی گرفت گفت زردیش ۱۶ ازمایشم ننوشت دیگه نمیدونم دستگاه دقیق میگه یانه
ای جانم
ایشالا زودی سالم میاد بیرون❤️♥️
وای
پسر منم ۶روز بستری بود بیمارستان
اخی الهی ببینش چه نازه اخه 🥺🥺😍😍
ایشالا هرچه زودتر تموم میشه عزیزم🌹
پسر منم داشت ۱۳ بود گذاشتیم تو دستگاه بعدش خود ب خود خوب شد
انشاالله زودی خوب بشه🙏🏾
سلام عزیزم
من مشهد بودم اینترنت نداشتم اونجا
بسلامتی زایمان کردی مبارک باشه
انشالله بزودی حالش خوب میشه عزیزم
من دو بار گذاشتم دستگاه😭قشنگ تا چهل روزگی باهاش درگیر بودم
مال منم بستری شد😭خدا اونروزو نیاره چقد گریه کردم
خیلی سخته بخدا فقط هرلحظه حواست باشه چشم بندش نیوفته
الهی ..حل میشه نگران نباش ..نمیدونم از سونو از چیه 99درصد بچه ها دارن
چنده زردیش
بگردم
منم از الان استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.