خدا لعنتشون کنه که بچه از طبیعی ترین حقش که پوشکه محروم میشه.
من گره ای گرفتم بچم حساسیت داشت خدا باعث و بانی شو ذلیل کنه
بفکر خودتو و بچت باش هیچ مردیدلایق از خود گذشتگی رو نداره اول خودت دوم خودت سوم خودت
اول و اخر خودت فقط
سعی کنین تو طول روز باز بزارین ،برا بچه هم بهتره..فقط باید هر نیم ساعت سرپاش کنی..من الان در طول روز ۲ تا مای بیبی میکنم،،صب که بیدار میشع بازش میکنم حدود ۴ ساعت بعدش پوشک میکنم،بعد سه تا ۴ ساعت دوباره باز میکنم تا وقتی میخواد بخوابه برا شب،دوباره میبندم،،مدام سرپا میکنم،از طرفی یه تشک بزرگ ۴ متری ضد آب مادرشوهرم براش درست کرده،روی اون میشینیم و بازی میکنیم و غذا میخوریم که اگه جیش کرد خونه نجس نشه..من این راهکار رو انتخاب کردم به جای لاستیکی کردن
پوشک کوکومی بگیر
کجا داره ازشون سیسمونیا یا داروخانه
من گره ای استفاده میکنم
کوکومی یا بارلی بگیر
۴۰ تاییش ۴۰۰ تومن
من پوشک قابل شستشو گرفتم ،توش از پوشک های پرمیس میزارم ،جواب بوده
دکمه ای بگیر ولی کهنه های که میگیری رو اولش با نرم کننده بشور بنداز جلو آفتاب تا خشک بشه بعد ببند
ماشاالله بچه ات بزرگ شده نهایتا چند ماه دیگه میتونی از پوشک بگیری
چقدشده مای بیبی؟؟؟
منظورت لاستیک های اماده رو میگی ؟؟؟
دکمه ای فک میکنم بهتر من استفاده نکردم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.