۴ پاسخ

اگه بچت شیطونه و اذیت کن پیشنهاد نمیکنم

می‌خوام ببرم آتلیه و یه کیک وشام ومیوه بدون تم ودکور و خانواده خودم و همسرم دعوت کنم خوبه ؟

من که نمیگیرم خیلی سخته
اتلیه میبرم با ی کیک کوچیک و تولد ۳نفره

من نمی‌خواستم بگیرم مادرشوهرم گفت اولشه منم گرفتم خوش گذشت بهمون با اینکه اذیت شدم
فقطم دو تا خواهر شوهرا و خانواده شون و یه برادرشوهر و مادرشوهرم دعوت کردم
خانوادم شهرستانن نتونستن بیان هیچکدوم
روزای جنگ هم اگر منظورته ما روز اول عید برا خپاهرشوهرم تولد گرفتیم با همین تیم همیشگی
پایه بودیم دیگه خوش گذشت با اینکه عزادار بودیم گفتیم بچه ها حوصلشون سر نره
ببین مهمونات چطورین اخلاقشون

سوال های مرتبط