۵ پاسخ

بسلامتی و دلخوشی زایمان کنی عزیزم 💕🐣😘

چرا تو گهواره گفته تاریخ ۷ اردیبهشت ولی میگین بیست و یکم فروردین ؟
سزارین می‌خواین بشین ؟
آخه گهواره تاریخ برام زده ۷ خرداد دقیقا یک ماه بعد شما
خواستم بدونم تاریخ من همون هفتم میشه ؟

انشالله به سلامتی فارغ شی عزیزم🩵
اما چرا ۳۶ هفته و ۴ روز؟؟

عزیزم چرا ۳۶ هفته و ۴ روز ؟؟ مشکلی داشتی؟؟

به سلامتی باشه عزیزم وزن نینی چند بود؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد