فقط سزارین ،
عزیزم یچیزی بگم که زایمان بسته به شرایط بدنی و جسم و توانایی و آمادگی برای زایمان در هر فرد متفاوته
من دوتا طبیعی واقعا خوب بود بستگی داره به بدنت
من خودم طبیعی اذیت شدم
اگه کلاس های آمادگی زایمان بری و تکنیک تنفس رو بلد باشی اصلا نه جیغی میکشی نه اذیت میشی
منننننن
من راضی بودم واقعا
یکی از زایمان طبیعی هیچی متوجه نمیشه و بالاخره یه دردی هست و زود زایمان میکنه
یکی هم با سزارین با این که اون لحظه زایمان دردی نکشیده ولی بعدش حسابی تا چن وقت اذیته
دکتر اهواز ماهرخ ابوعلی خوبه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.