هیدروکسی پروژسترون ۲۵۰منظورتون هست ،بله خوبه،از زایمان زودرس جلوگیری میکنه...
هفته ایی یبار باید بزنید
اره بنظرم من از ۲۸هفته ۲۵۰دوزشو میزنم با قرص ایزوپرین وشبی یکی شیاف
اگر منظورت پروژسترونه دوز ۵۰ هست بله جای بچرو سفت میکنه من از دو ماهگی میزدم اونم هروز بعد دکتر دوز ۲۵۰ بهم داد هفته ای یک بار میزدم الانم دوز ۵۰۰ میزنم چون ماهم رفته بالا چون من سرکلاژ کردم و هماتوم داشتم و سابقه ی سقط من قرص ایزوپرین و شیاف روزی دوتا استفاده میکنم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.