بچه ها واقعا این امپول هفتگی تاثیر داره؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

هیدروکسی پروژسترون ۲۵۰منظورتون هست ،بله خوبه،از زایمان زودرس جلوگیری میکنه...
هفته ایی یبار باید بزنید

اره بنظرم من از ۲۸هفته ۲۵۰دوزشو میزنم با قرص ایزوپرین وشبی یکی شیاف

اگر منظورت پروژسترونه دوز ۵۰ هست بله جای بچرو سفت میکنه من از دو ماهگی میزدم اونم هروز بعد دکتر دوز ۲۵۰ بهم داد هفته ای یک بار میزدم الانم دوز ۵۰۰ میزنم چون ماهم رفته بالا چون من سرکلاژ کردم و هماتوم داشتم و سابقه ی سقط من قرص ایزوپرین و شیاف روزی دوتا استفاده میکنم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی