سلام کسی بوده nt جنسیتو بگه بعد عوض بشه توی ۱۳ هفته

۱۴ پاسخ

بسلامتی معمولا پسر رو درست میگن❤️

میگم جایی که ای یو ای کردی چقدر احتمال داد .....واینکه کسی بهت پیشنهاد داده واینا

مبارک باشه عزیزم منم دعاکن

مبارکه

ضربان قلبش چند بود؟؟

عزیزم خیلی خ شحال شدم خداروشکر چند درصد احتمال داد؟؟؟ب من ادرصد نگفت فقط گفت احتمال زیاد

خداروشکر

بدنم جوش زده همش بدم می‌خوره تو دخترم این طوری نبود .میگن تو جنین پسر این طوری میشه

میشه شماره ات بهم بدی بهت زنگ بزنم؟
من همه اش منتظر سنو شما بودم

عزیزززم بهت تبریک میگم خدا میدونه چقدررررررخوشحال شدم شکر خدا
عزیزم مطمعن باش پسره توروخدا بزا منم دعا کن

سلام عزیزم
رفتی سونو ؟؟
گفت پسره ؟؟
شک نکن درسته ؟

به شما چی گفت

خیلیا اینطوری هستن تا جایی ک من شنیدم انتی دقیق نیس زیاد
خواهر شوهر من دوازده هفته گفتن دختره احتمالا انومالی رفت پسر بود

شما چی احتمال داد

سوال های مرتبط

مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان نینیم مامان نینیم هفته سیزدهم بارداری