خیلی نینی رو بوس میکنم عیب نداره؟🫣🤦🏻‍♀️😂

۸ پاسخ

بخورش قورتش بده
منم خیلی ماچش میکنم جون میگیرم

جز مادر هیچ کسی نمیتونه انقدر ببوسه از نظر من هیچ چیزی از مادر به بچه منتقل نمیشه سلول های هم دیگه مراقب همن

وای منم دلم میخواد قورتش بدم بخدا
حس میکنم قشنگتر از بچه من وجود نداره😭😭😭😂
ولی همش اروم بوسش میکنم اذیت نشه جوجه خانوم🫠🥹

من احتمالا دوباره بخورمش بره تو دلم🥹

بخورش😉

نبابا حالشو ببر

مال خودته تا میتونی ببوس

ای خدا🥹❤

سوال های مرتبط

مامان رها،هاناجونم مامان رها،هاناجونم ۱۳ ماهگی