این بیبی برندش گود سنس بود
مدیکور زدم منفی بود
چراا؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

مثبت انگار

داستانمون مثل همه حالا ازمایشم برو انشالله مثبتی

عزیزم اینا همشون هاله داره اخریم ک پررنگ تر
چرا ی ازمایش نمیدی خب احتمال خیلی زیاد بارداری اینجور ک هاله نشون میده ولی یماه تاخیر چطور بیخیالی😐

انگار حاله کمرنگ داره رو بیبی چک هات
ازمایش بتا بده

هاله اش رنگ نداره تو یک ماه باید خیلی پر رنگ بشع 🧐

یماه چطور صبر کردی من روز ۴تاهیر تست زدم منفی بود الان شده ۸روز تاخیر فقط شکم درد عین پریودی دارم سردرد دارم کمرم گاهی میگیره و‌کمی تهوع هنوز تست نزدم ولی

مدیکور صبح بزن

آزمايش بده ديگه مثبته واقعا

آزمایش بده عزیزم خودتو راحت کن

چرا زدی ۴بارداری

از منم همینطوری بود نمیدونم چرا

چه علائمی داری عزیزم

والا آدم بااین تستها نمیدونه چکارکنه انشاءالله که بارداری منم دعاکن به بن بست خوردم😔

یه ماه تاخیر داری ؟!🤔

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته پنجم بارداری