سلام مامانا
آزمایش قندم چطوره؟
هنوز نبردم دکتر

تصویر
۴ پاسخ

خیلی خوبه عزیزم، فقط قند ناشتا لب مرز هست.

یه کم بالا است و باید رعایت کنی.

خوبه ولی قند اولیه ات بالاس باید بیاد زیر ۹۲
رعایت کنی اوکی میشه

خوبه عزیزم فک کنم ناشتا ی کوچولوعه بالاعه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان موعود و تو دلی مامان موعود و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سید ماهد مامان سید ماهد ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گندم🌾🤍✨️ مامان گندم🌾🤍✨️ ۱۲ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی