۱۳ پاسخ

عزیزم منم همین بودم تا سه ماه اول

من همچنان توهمین وضعیتم🫠
واقعا دلم نمیخواد چیزی بخورم

جنسیت بچتون چیه؟ منم همینطوریم مثل شما

منم اصلا حس و حال آشپزی ندارم البته من خیلی چیزا هوس میکنم ولی حاضرم باشه در حد یکی دولقمه میتونم بخورم😁

منم حتی همین الانم حال ندارم غذا درست کنم همش دنبال غذا های آسون و راحتم😂😂

وای منم هیمنحوریم😭

عزیزم یه بارم پرسیدم ج ندادی نمیدونی دکتر غفوری دستمزد سزارین چقدر میگیره

منم.‌.‌

منم دقیقا ،خودم هیچی نپخته تو این چند ماه

سلام کیا تو ntجنسیت و دقیق گفتن؟

منم همینطورم 😭🤕

بهترین گزینه برا سه‌ماه اول:نون وپنیر😁
تجربه شخصی خودم🤤😂

منم‌همینطور

سوال های مرتبط