عزیزم منم همین بودم تا سه ماه اول
من همچنان توهمین وضعیتم🫠
واقعا دلم نمیخواد چیزی بخورم
جنسیت بچتون چیه؟ منم همینطوریم مثل شما
منم اصلا حس و حال آشپزی ندارم البته من خیلی چیزا هوس میکنم ولی حاضرم باشه در حد یکی دولقمه میتونم بخورم😁
منم حتی همین الانم حال ندارم غذا درست کنم همش دنبال غذا های آسون و راحتم😂😂
وای منم هیمنحوریم😭
عزیزم یه بارم پرسیدم ج ندادی نمیدونی دکتر غفوری دستمزد سزارین چقدر میگیره
منم..
منم دقیقا ،خودم هیچی نپخته تو این چند ماه
سلام کیا تو ntجنسیت و دقیق گفتن؟
منم همینطورم 😭🤕
بهترین گزینه برا سهماه اول:نون وپنیر😁
تجربه شخصی خودم🤤😂
منمهمینطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.