کیا طول سرویکسشون حدود ۳۳ بوده ولی سوار ماشین میشن هر روز

۱۰ پاسخ

۳۴ بودم اونم تو انومالی دیگه نرفتم زیادم سوار ماشین شدم

من ۳۳ هست
هر دقیقه سوال ماشینم
راه هم میرم
پله هم میرم
سخت نگیری چیزی نمیشه

۳۳ برا شما تک قلو ها که عالیه

من تازه 25 هفته 33 شد از اون موقع ماشین میرم بیرون خوبه

منظورت اگر بیرون رفتنه من هر شب میرفتم بیرون اگر رانندگی هست نه

۳۳خوبه ولی استراحتو داشته باش
مال من از ۱۸هفته ۲۶چی بگم😅 ولی هرهفته میرفتم دکتر چک بشم بعضی موقع ها هم خونه مامانم میرفتم
الان که کلا سرپاهم

برا منم ۳۳ بود
تا ماه پیش همش سرپا سرکار
الانم هرروز میرم بیرون پله هم بالا پایین میکنم پیاده روی هم میکنم

من۱۸ هفته ۳۲ بود دوباره سونو دادم‌گف ۳۴ بعد اون هعته ای یکی امپول پروژسترون میزنم و تا ۳۰ هفته استراحت میکردم حتی کارهای خونم رو هم نمیکردم شوهرم انجام میداد برا سونو وزن رفتم گف شده ۳۸

من با سرکلاژ سرویسکس ۳۰هم کارام انجام میدم هم سوار ماشین میشم میرم بیرون هر روز

من همه‌کار میکنم با سرویکس ۳۲ پله داره خونم روز ۲۰۰ باربالا پایین میرم ماشین سواری پیاده روی طولانی کار سنگین و…. از انتی تا همین امروز سونو دادم تکون نخورده سرویکسم

سوال های مرتبط