کسی میدونه چه هفته ای باید برم برای آزمایش و چکاپ قند بارداری؟

۴ پاسخ

۲۷ هفته برو

۲۴تا۲۸هفته وقتشه

هفته۲۸

الان برو دکتر بنویسه برات

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۰ ماهگی
مامان فرشته زندگی مامان فرشته زندگی روزهای ابتدایی تولد