آزمایش قند تو چه هفته ای باید بریم ؟ دکتر من تو هفته ۲۱ گفته برم .

۷ پاسخ

من ۲۷هفته انجام دادم

۲۴تا۲۸هفته

من یبار هفته ۹ یا ۱۰ انجام دادم گلوکز
و احتمالا مجدد هفته ۲۴ به بعد هم باید باشه مطمئن نیستم که باز انجام بشه برام یا نه چون یبار انجام دادم میگم

من دیروز دادم

من ۲۵ هفته انجام دادم

من ٢٥ رفتم

هفته ۲۴تا۲۸انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان فندق 
🥰 مامان فندق 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان گل پسرم مامان مامان گل پسرم هفته سی‌ودوم بارداری