۹ پاسخ

حس کاذبه
گولشو نخور

گمونم به دنیا بیان دیگه تنگ نمیشه
یعنی وقتی نداری که بخوای به بارداری فکر کنی

من همین یکیه و دیگه هرگز به بارداری فکر نمیکنم

من بارداری خیلی پر استرسی دارم .. دیگه نمیخوام بهش فکر کنم.. همین دوتا از سرمم زیاده

من از بس بارداریم تاحالا سخت گذشته همش میگم کاش دوقلو بود یدفعه دوتا میاوردم تموم میشد
الانم میگم همینو سلامت بدنیا بیارم معلوم نیس دیگه اصلا بخوام دوباره باردار شم

تعین جنسیت

ان شالله بسلامتی... کسی فردا رو ندیده اومدی و دوتا دیگه آوردی 😂 بعدشم بارداری دوران پر استرسی ی دوره ش کامل به خوبی سپری شه کافیه به خدا

گول این حسو هیچ وقت نخور

خدا بزرگه تا اونموقع یهو دیدی نظرتون عوض شد😂

سوال های مرتبط