زندگی تو ایران.
دوسالی هست بشدت چالش زندگیم شده شرایط سخت مالی مخصوصا تو این زمان جنگ واقعا کاش جنگ تموم بشه کاش یکم به غیر سیاست به فکر مردمم بودن😔
خونه خریدن و وسیله نداشتن کاش یه ماشین میتونستم بخریم
بی پولی و مستاجری بچه داری لباس خودم کم بود الان باید حرص لباس دخترامم بزنم😅🤦🤦
بی پولی مستأجری
خسته شدم
چه گلای قشنگی 😍
اینکه یه تنه خودم برا خودم همه کسم
هیچ حامی تو زندگیم نداشتم و ندارم …
از پوشک گرفتن دختر
حرف نزدنش
😪😪😪😪😪😪😪😪
وزن نگرفتن دخترم خیلی لاغروریز هست
بی پولی💔
همسرم همسرم همسرم هم.......😅😅
شوهرنفهم خستم😭😭
بی ماشینی
اولیش اینکه با خانواده همسرم تو یه ساختمون زندگی میکنیم و بعدی و مهم ترش این که خونه نداریم
عزیزم اون گلدان بنفشه اسم کله چیه؟؟
بی پولی مستاجری از همش سختره
مستاجری
ترک پوشک دخترم
دوری از شهر و خونوادم
وشخصی ترین و عذاب دهنده ترینش چاقی
بارداری دومم و زایمانم
و بعدش دوتا بچه کوچیک
مستاجری شوهر بی پولی بدبختی
فعلا الان چندین مدته وارد بزرگترین چالش شدم ردش کنم بخیر وخوشی دیگه هیچی از خدا نمیخوام نمیتونم بگم😥
جنگ.... آینده هممون
بزرگترینش دوری از خانوادم
غذا دادن به پسرم
از پوشک گرفتنش
دستشویی بردنش
الان برام از چالش مهمتر اینکه چجوری بچه تون دست به گلدانها نمیزنه😰😰😰دختر منم هنوزم نمیزاره هیچی جای خودش باشه
نیکان جون خوبه؟ بعد مدتها اسمتون دیدم، شما ک کادر درمانین این روزا سرکار میرید؟
سختی بزرگ کردن بچه ها ( فاصلشون ۲ ساله )
سرکار رفتن 😭
نیاز مالی ندارم اما حسودی میکنم به اونایی که کارمندن😔
تورمممممممممم
خداروشکر چالشی ندارم
زندگی با خانواده همسر توی ۱ ساختمون🥱
بهترین خانواده شوهر دنیارو دارم ،ولی....با فرشته هم که ۱ جا باشی مسائل خاص خودش و داره
بی پولی....
وضعیت ایران
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.