۶ پاسخ

من دخترمو از پستونک چند وقت پیش گرفتم زیادم ازیت نشدم ولی خوابش بهم ریخت ساعت سه میخوابه اوایم که گرفتم سخت بود ولی الان یادم رفته سختیشو

من ۹ماهگی گرفتم درعرض۱هفته
اول باید تو طول روز ندی یا کم بدی جلو چشمش نباشه اصلا
فقط موقع خواب
بعد موقع خواب شب بده
بعدشم کم کم اونم نده

دقیقادختر منم نمیخورد هیچی از پستونک گرفتم خوب شد البته ۵ ماهش بود یهو گرفتم دیگه ندادم زود یادش رفت اصلا ازیت نشد

الان زوده خیلی اذیت میشی

من اصلا اذیت نشدم پسرم بعد واکسن ۴ ماهگی خودش ولش کرد🤣🤣

منم امتحان کردم دیدم سخته رفتم دوباره پستونک خریدم😕 😂

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی