از شیر گرفتن سخته؟

۲ پاسخ

چرا انقدر زود میخوای از شیر بگیری؟
دختر من شیر گرفتنش خیلی خیییییییییلی سخت بود تازه شیر خشکی بود.

این مرحلم میگذره ...بعدش ازپوشک گرفتن

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی
مامان قلب ایمین مامان قلب ایمین ۱ سالگی