تا دلت بخواد سخته
ولی باهم بزرگ میشن همبازی ان شیرین
هییییییییییی دعا کن فقط بدقلق نباشن و گرنه ببچاره ای
خیلی و ظلم در حق بچه بزرگه چون هنوز به توجه و محبت صددرصد والدین احتیاج داره و با بچه شیر به شیر این حق رو ازش میگیریم
معلوم نیست یکیش داری که بچه کوچیک حالا دوتا بشن والا من دارم برای همبن یدونه اب میشم
دخترم یکسال و یک ماهشه .پسرم یک ماهشه😃
فعلاااااا ک سخت نبوده
سخخخت سخخخخخخت عجیب سخخخت.
هی نگم برات
کردار ادم در میاد
من مامان دوستم دختراش شیر به شیر بودن میگفت از دوقلو سخت تره ...
معلومه ک ارعهههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.