خانما این قرص فولیک داره باز بخورم یااین داره دیگ نخورم؟

تصویر
۱ پاسخ

نیازی نیست دیگخ

سوال های مرتبط

مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد