من فردا میشم ۱۴ هفته از کی باید اهن بخورم و مولتی؟
فولیک اسید دیگ نخورم؟

۱۰ پاسخ

دکتر من ۱۲ هفته تغییر داده بود

دکتر باید بگه

شونزده

بستگی به نظر پزشکتون داره من از هفته ۱۶ دیگه اسید فولیک نخوردم از هفته ۱۵ هم اهن و ویتامین شروع کردم

به من گفتن از ۱۶ هفته

تا 16هفته باید بخوری بعد بهت مکمل جدید میده که توشون فولیک اسید داره خودش

دکتر خدش میگه بهت

گفت پایان ۱۴ هفتگی یعنی از پس فردا؟

۱۶ هفته

دکتر من از هفته ۱۳ تغییر داد بستگی به نظر دکترت داره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری