رفتم آزمایش بچها منفی بود

۴ پاسخ

ای بابا

فدای سرت اشکال نداره ولی حس میکنم زود رفتی باید بزاری حداقل ۱۰ روز‌از پریودیت بگذره

فدا سرت

چند بودی

سوال های مرتبط

shadi shadi قصد بارداری
🍪مامان کوکی🍪 🍪مامان کوکی🍪 قصد بارداری