امروز رفتم آزمایش منفی بود دلم گرفت

۳ پاسخ

من یبار رفتم آزمایشگاه منفی شد تا خونه گریه کردم این سری که مثبت شد باز تا خونه گریه کردم

اصلا تا بی بی چک مثبت نشون نداده آزمایشگاه نرو خودت اذیت میشی

شاید این همه تاخیر برای اینه ک بدنتون برای ماه بعدی آماده میشه انشالله ماه بعد با خبر خوش بیاین🥰

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
shadi shadi قصد بارداری