بچه ها اینم تست دوم
مثبت دیگه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارک عزیزم

شاید بخاطر قرص مثبت نشون میده برو ازمایش

من دومی رو الان ۱۶ هفتم خیلی استرس دارم ک دنیا بیاد نتونم از پسشون بر بیام آخه اینم پسره😮‍💨🤣

آره عزبزم مبارکه اولشه...فعلا آزمایش نده ک بتات بره بالا فعلا بتات پایینه چون بی بی چکت کمرنگه یه هفته دیگه برو واس ازمایش

سومی هم پسره
مبارک باشه

اره عزیزم

منم مامان سه تا بچم
دوتاشم با فاصله ۲۲ماه هستن و شیر ب شیر بود
الان بزرگ شدن راحتشدم
نگران نباش
بسپر بخدا

مبارکت باشه برای سومین بار داری مادر میشی

مبارکه عزیزم منو هم دعا کن

مبارکههه

بله بمبارکی

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۳ سالگی