اینم بستنی های خوشمزه واسه بچه ها

تصویر
۹ پاسخ

شیر 250گرم
شکر نصف لیوان
نشاسته ذرت یک ق غ
وانیل نوک ق چ
خامه صبحانه 90گرم
پودر کاکائو در صورت دلخواه


شکر و نشاسته را با هم مخلوط کنید یکدست شه، شیر رو بزارید روی حرارت تا به جوش بیاد وقتی جوشید، شکر و نشاسته را اضافه کنید و خوب هم بزنید، حرارت رو ملایم کنید و تند تند هم بزنید، تا غلظتش از فرنی یه کم شل تر باشه، زیرش را خاموش کنید و خامه و وانیل را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست بشه بعد از حرارت افتاد بریزید داخل قالب و بزارید فریزر

به به چطوری درست کردی

عزیزم دستور شو لطفا بگید

قشنگتر از بستنی عروسکیای بیرونه😁

دستور لطفاً

چ خوب درست کردی چجوری .دستدر میدی لطفا

دستورش میگی

نوش جون
رسپی لطفا

دستورشو میشه بگی چطوری درس کردی

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۳ سالگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته هجدهم بارداری
مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی