شیر 250گرم
شکر نصف لیوان
نشاسته ذرت یک ق غ
وانیل نوک ق چ
خامه صبحانه 90گرم
پودر کاکائو در صورت دلخواه
شکر و نشاسته را با هم مخلوط کنید یکدست شه، شیر رو بزارید روی حرارت تا به جوش بیاد وقتی جوشید، شکر و نشاسته را اضافه کنید و خوب هم بزنید، حرارت رو ملایم کنید و تند تند هم بزنید، تا غلظتش از فرنی یه کم شل تر باشه، زیرش را خاموش کنید و خامه و وانیل را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست بشه بعد از حرارت افتاد بریزید داخل قالب و بزارید فریزر
به به چطوری درست کردی
عزیزم دستور شو لطفا بگید
قشنگتر از بستنی عروسکیای بیرونه😁
دستور لطفاً
چ خوب درست کردی چجوری .دستدر میدی لطفا
دستورش میگی
نوش جون
رسپی لطفا
دستورشو میشه بگی چطوری درس کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.