۵ پاسخ

بخدا که دختر منم هرچی آت آشغاله میخوره بجز غذا.اینا همشون یه مشکل دارن که معلوم نیست چیه کاش زود خوب بشن همشون

دختر منم از صب تا شب نهایت غذای ک میخوره ۲قاشق چای خوری برنج خالی

خب هیچی بهش نده ببرش بیرون خیلی بگردونش اوردیش خونه غذابزارجلوش ببین غذا میخوره یانه بچه ها اگه هله هوله بخورن بدترغذانمیخورن

‌وقتی غذا نمیخوره چیپس و پفکم نده.. دختر منم همینه درست غذا نیمخوره

از شیر بگیر میخوره

سوال های مرتبط

مامان دلانا🫀🤱 مامان دلانا🫀🤱 ۲ سالگی
[: میخواستم یه شرح حال از دخترم بدم راهنماییم کنید
دختر من ۲۰ماهشه از اول که غذای کمکی رو شروع کردم هیچ تمایلی نداشت یعنی از همون اول فهمیدم که از غذا خوردن بدش میاد تا حدود یکسالگی به جز شیر غذایی نمی‌خورد بعد یک سال چون‌وزن نمیگرفت من تلاش خودمو کردم که به هر. روشی شده بهش غذا بدم روش های مختلف رو امتحان کردم که متاسفانه فقط با گوشی دیدن سرگرم شد و غذا خورد اونم غذای کاملا له رو فقط میخورد یعنی حتی سوپ که آبکی و شل بود رو هم باید میکس میکردم تا میتونست بخوره تا اینکه گذشت و الان یک مدته دیگه با هیچ چیزی سرگرم نمیشه غذا رو داخل دهنش نگه می‌داره‌ باورتون میشه شده‌یک ساعت غذا داخل دهنش باشه من باید خودمو بکشم تا آخرش یا قورت میده یا می‌ریزه بیرون
[۲۰۲۵/۱۲/۲۹, ۰:۴۸] farajin956: مشکل اصلی من الان قورت ندادنشه تو دهنش ساعت ها می‌تونه نگه داره انگار می‌ترسه از قورت دادن اینم بگم که چیز هایی که خودش دوست داره قورت میده راحت مثلا دلش بخواد نون بربری حتی یه تیکه بزرگ رو میجوه یا بعضی وقتا نمیجوه‌ و قشنگ قورت میده یا پفیلا که مثلا دوست داره قشنگ میجوه و قورت میده ولی نمیدونم‌ چرا غذا رو تو دهنش نگه میدارم
[۲۰۲۵/۱۲/۲۹, ۰:۵۰] farajin956: اینم بگم قبلنا که غذا میخورد اصلا بلد نبود که باید غذا جویده شه آنقدر تو دهنش نگه می‌داشت که نرم میشد یا بزاق دهانش جم میشد و یه دفعه ای قورت میداد یعنی چیزی به اسم جویدن این بچه بلد نی, چون جویدن چیز هایی که دوست داره و دلش میخواد بخوره رو دیدم موندم که مشکلش چیه 😭