بچها یبوست ونفخ دارم چیکارکنم کمرمم درد میکنه تو هفته من طبیعیه ؟

۶ پاسخ

منم همینطوریم

کلا چه چیزایی خوردنش واسه جنین خوبه من بعد تعطیلات میخوام برم دمتر تحت نظرباشم فعلا فقط قرص فولیک اسید ۱میخورم

منم دقیقا اینجوریم انجیر خیلی خیلی خوبه از همه چی بهتر انجیره

کیوی برای یبوست عالی

برای یبوستت انجیر چه خشک چ تازه خیلی خوبه و هرچی که شل کننده باشه ولی بقیه اش طبیعیه نفخ و کمر درد و ترشح و اینا طبیعیه نگران نباش

همه اینایی ک گفتی طبیعیه
انجیر خشک یا برگ زردآلو بخور

سوال های مرتبط

مامان مایسا مامان مایسا هفته سیزدهم بارداری
مامان نلا مامان نلا هفته هفتم بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته سیزدهم بارداری
مامان 💗 نازلی 💗 مامان 💗 نازلی 💗 ۲ ماهگی