منم همینطوریم
کلا چه چیزایی خوردنش واسه جنین خوبه من بعد تعطیلات میخوام برم دمتر تحت نظرباشم فعلا فقط قرص فولیک اسید ۱میخورم
منم دقیقا اینجوریم انجیر خیلی خیلی خوبه از همه چی بهتر انجیره
کیوی برای یبوست عالی
برای یبوستت انجیر چه خشک چ تازه خیلی خوبه و هرچی که شل کننده باشه ولی بقیه اش طبیعیه نفخ و کمر درد و ترشح و اینا طبیعیه نگران نباش
همه اینایی ک گفتی طبیعیه
انجیر خشک یا برگ زردآلو بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.