۲ پاسخ

تحمل کن تو اردیبهشت هوا گرم میشه

باز خوبه اینو میگن
روز سوم چهارم زایمانم مهمون زیاد میومد یکی سرما خورده بود ماهم سرما خوردیم خانوادگی مریض شدیم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان دیار♥️ مامان دیار♥️ ۵ ماهگی